Administracja biura i sekretariatu


Oferuje profesjonalną działalność usługową związaną z administracyjną obsługą biura począwszy od kwestii organizacyjnych poprzez kompleksową obsługę biura pod kątem administracyjnym, w tym prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz koordynowanie obiegu dokumentów i ich archiwizację. Wspiera wszelkie działania marketingowe wraz z bieżącą aktualizacją informacji w systemach i mediach. Na życzenie, na podstawie przekazanych danych przygotowuje propozycje raportów, podsumowań i prezentacji. Prowadzi dokumentację wewnętrzną: protokołowanie, przygotowanie materiałów informacyjnych oraz utrzymuje kontakt z kontrahentami i biurami terenowymi.

Obsługa gotowa jest do wykonania zadań w każdym momencie w charakterze profesjonalnego biura w różnych firmach dostosowując się do podstawowych przepisów prawa pracy, uporządkowania aktualnego stanu, prowadzenia i archiwizowania powierzonej dokumentacji i akt spraw firmy, organizowania pracy sekretariatu, redagowanie i opracowywanie korespondencji, obsługiwanie aplikacji wchodzących w skład pakietów: MS Windows, MS Office, obsługiwanie urządzeń biurowych, prowadzenie uproszczonej księgowości, dokumentacji płacowej, rozliczeń z ZUS, posługiwanie się językiem obcym.

 

Organizacja i obsługa szkoleń i konferencji


Netwide Invest współpracuje z profesjonalnymi firmami obsługującymi wszelkie eventy wraz ze sprzętem konferencyjnym. Organizacja każdej tego typu imprezy to bardzo odpowiedzialne i czasochłonne zadanie, które wymaga wiedzy, doświadczenia i profesjonalnej organizacji. Warto więc powierzyć to zadanie sprawdzonej i rekomendowanej firmie z 10-letnim doświadczeniem oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Z naszych usług chętnie korzystają klienci z całej Polski. Posiadamy bowiem liczne kontakty biznesowe, które pozwalają nam zaoferować i zorganizować usługę organizacyjną na najwyższym poziomie.

Organizacja i obsługa szkolenia czy konferencji to usługa, która obejmuje wszystko, co niezbędne do kompleksowej organizacji każdego wydarzenia. Znajdziemy i wybierzemy najlepszy obiekt, zapewnimy profesjonalny sprzęt konferencyjny dopasowany do wielkości oraz rangi wydarzenia, zorganizujemy catering oraz zadbamy o prawidłowy przebieg całego eventu.

W skład oferty obsługi wchodzi:

  • opracowanie scenariusza konferencji i projektu scenografii,
  • wybór odpowiedniej lokalizacji i cateringu,
  • wybór sprzętu konferencyjnego i oprogramowania,
  • projekt zaproszeń oraz ich dostarczenie dla gości,
  • materiały konferencyjne (identyfikatory, skrypty, materiały i gadżety reklamowe),
  • kompleksowa obsługa techniczna w czasie eventu,
  • system rejestracji gości,
  • usługi logistyczne: dowóz sprzętu i organizacja transportu dla gości,
  • organizacja bankietów i imprez pokonferencyjnych,
  • atrakcje dla uczestników konferencji.

Wszystkie przygotowywane wydarzenia są starannie planowane z uwzględnieniem życzeń oraz sugestii klienta. Każdy event, który powstaje we współpracy z profesjonalistami, posiada swój indywidualny charakter, a jego organizacja jest dopięta na ostatni guzik, a najlepszą reklamą zawsze będą zadowoleni klienci.

 

Obsługa i administracja portalami internetowymi i systemami CRM


Wydawać by się mogło, że zarządzanie social media to nic trudnego i każdy, bez większej trudności sobie z tym poradzi. Ot wystarczy wrzucić kilka zabawnych obrazków i gotowe – tysiące fanów przyjdzie samych. Jednak jest to mylne rozumowanie. Prowadzenie social media wymaga odpowiedniego przygotowania i wiedzy z zakresu marketingu internetowego.

Netwide Invest współpracuje z profesjonalistami, którzy dla wielu znanych firm prowadzą profile z zakresu social media, którzy samodzielnie przygotowują posty, infografiki i wyszukują ciekawe informacje używając specjalnie tworzonych do tego celu dedykowanych narzędzi do zarządzania social media ułatwiających prowadzenie profili firmowych na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Pozwalają one tworzyć raporty o aktywności w wybranych mediach, planować działania na poszczególnych portalach społecznościowych, monitorować konta w serwisach, zarządzać umieszczaną na profilach treścią czy umieszczać informacje w jednym czasie na wielu stronach. Narzędzia tego typu pozwalają także na sprawdzenie aktywności użytkowników oraz które z postów były najbardziej popularne.

Oferta obejmuje również kompleksowe usługi związane z administrowaniem stron, portali oraz sklepów internetowych. Pełen zakres prac, poczynając od kwestii związanych z aktualizacjami oraz bieżącą administracją, po rozwój funkcjonalny i kontentowy, na bezpieczeństwie kończąc.

Proponowane rozwiązania pozwolą zaoszczędzić czas, który do tej pory był przeznaczany na samodzielne działania, czy też każdorazowe poszukiwanie wykonawców pod konkretne prace. Oferta może obejmować wszelkie prace takie jak:

  • regularne aktualizacje silnika i wtyczek,
  • skanowanie plików strony pod kątem podejrzanych zmian w jej kodzie,
  • kontrola nieudanych prób logowania, mająca na celu blokowanie niebezpiecznych adresów IP,
  • stałe śledzenie statusu on-line strony internetowej pozwalające na natychmiastową reakcję w przypadku awarii,
  • cykliczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa – tzw. backup,
  • zarządzanie i nadzór nad środowiskiem hostingowym,
  • wdrożenie certyfikatu SSL.

Na życzenie klienta, oferta może również zawierać prace programistyczne.

 

Organizacja badań rynku i opinii publicznej


W zależności od potrzeb klienta, oferta może obejmować:

  • obszar (branżę, segment rynku, obszar geograficzny, linie produktu),
  • wykonywaną funkcję marketingową (planowanie produktu, testowanie nowych produktów, badania reklamy, badania reklamy, badania kanałów dystrybucji),
  • technikę badawczą lub podejście badawcze (analizę sprzedaży, wywiady, ankiety),
  • badania strategiczne

Forma organizacyjna badań marketingowych jest zależna od wielkości przedsiębiorstwa oraz od roli orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W trakcie działań zmierzających do poprawnego wykonania badania marketingowego zapewnimy:

  • możliwość efektywnej koordynacji i kontroli badań,
  • możliwość pełnego i elastycznego wykorzystania kadry i wyposażenia,
  • większą obiektywność wyników i użyteczność badań dla kierownictwa przedsiębiorstwa, zwłaszcza w planowaniu strategicznych działań marketingowych,
  • wyższy prestiż badań marketingowych,
  • większe szanse zatrudnienia wysokiej klasy specjalistów,
  • zasilanie komórki badań koncepcjami z różnych pionów przedsiębiorstwa,
  • większe możliwości finansowe realizowania dużych projektów badawczych,
  • łatwiejsze ewentualne zorganizowanie systemu informacji marketingowych

Dostarczenie informacji adekwatnych do potrzeb decyzyjnych kierownictwa przedsiębiorstwa jest podstawowym kryterium oceny funkcjonowania. Zatem bardzo istotną podstawę współpracy badaczy z menedżerami podejmującymi decyzje marketingowe stanowi organizacja badań marketingowych. Warunkiem sprawnego zarządzania jest wypracowanie związków badań marketingowych ze strukturami decyzyjnymi w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym. Wymaga to zapewnienia odpowiednich przepływów informacji, a także stworzenia warunków do obiektywnego i bezstronnego działania bez sugerowania określonych rozwiązań, a organizacja badań marketingowych powinna być elastycznie dostosowana do potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa , do jego pozycji rynkowej oraz zmian zachodzących w otoczeniu.

Wyróżnia nas profesjonalizm w podejściu oraz obiektywność wyników, a użyteczność badań marketingowych zawsze zależy od odpowiednich czynników:

  • struktura organizacyjna klienta – przedsiębiorstwa mające strukturę zdecentralizowaną, mniej formalną, łatwiej wykorzystują wyniki badań,
  • jakość techniczna badań – warunkuje ona bezpośrednio akceptację wyników przez klienta, a czynnik ten jest szczególnie ważny, gry wyniki badań nie są zgodne z oczekiwaniami,
  • efekt zaskoczenia – jeśli konkluzje odbiegają od oczekiwanych, to prawdopodobieństwo ich przyjęcia jest mniejsze,
  • aspekt operacyjny wyników badań – szybciej akceptowane jest badanie, którego rezultaty są łatwe do szybkiego wykorzystania,
  • interpretacja między badaczem a decydentem – im liczniejsze i bardziej pozytywne są związki między badaczem a decydentem, tym korzystniejsze jest postrzeganie badań przez tego ostatniego.

Większość naszych kontrahentów zleca nam wykonywanie badań w tematach: rozwój nowych produktów, wizerunek instytucjonalny, wizerunek marki, skuteczność reklamy, jakość produktów, produktywność działalności, według określonych technik ( badania ankietowe, testy, wywiady zogniskowane i panele), a najlepszą reklamą zawsze są zadowoleni klienci.